zondag 13 oktober 2013

Lekker en gezond(er)

Een tijdje geleden ben ik mijn voedingspatroon om gaan gooien. Ik ben weer natuurlijker gaan eten (geen pakjes en zakjes met e-nummers). Dit bevalt goed. De laatste tijd na de vakantie ging het alleen weer een beetje bergafwaarts. Met als gevolg weer 2 kilo aankomen (ik was juist 7 kilo afgevallen), minder engergie en last van buikklachten. Dus nu ben ik even extra alert en ik begin langzaam aan weer wat meer energie te krijgen. Gezonder eten, het kost wat meer tijd en het duurt even voordat het wat in je systeem gaat zitten, maar ik krijg er steeds meer handigheid in. En met hulp van een boel leuke sites rondom dit thema blijkt dat gezond(er) ook heel lekker kan zijn. Neem nu deze bonbons van pure chocolade, kokosolie en pindakaas verder geen toevoegingen. Heerlijk! Het recept kun je hier vinden http://www.degroenemeisjes.nl/pindakaas-chocolade-bonbons

Geen opmerkingen:

Een reactie posten